Facebook

vineri, 11 octombrie 2013

Fabricat in Romania: GheO Motors, vehicule revolutionare off-road utilitare pentru conditii deosebite

Bogdan Oprea
Fabricat in Romania: GheO Motors, vehicule revolutionare off-road utilitare pentru conditii deosebite. 
Video-uri in care aceste vehicule isi demonstreaza performata de acces in cele mai grele conditii de teren, apa, zapada, pante abrupte.
Totul a inceput in 2011,cand Bogdan Oprea seful BGS, a acceptat provocarea de a contrui un vehicul off-road mai puternic decat americanul Hammer H1.


In foto 2011:  

Maşina lucioasă din spatele său - o carcasă aşezată pe patru roţi monstruos de mari, cu un diametru de 44 de inchi - e proiectul care îi acaparează zilele astea mai toată atenţia şi tot entuziasmul. „Asta e noua mea jucărie", spune el cu o mândrie aproape paternă. „Am numit-o GheO Fighter în amintirea tatălui nostru, Gheorghe Oprea. E o maşină produsă de noi integral, din ţeavă, cu piese din America. Are un consum foarte mic, şi e foarte sigură, şi asta deoarece e construită pe un şasiu tubular. Acest tip de structură e cea mai rezistentă formă pentru maşini, este şi cea mai costisitoare. Am făcut un crash test cu prototipul acesta şi e de 2,5 ori mai rezistent şasiul decât cel al maşinii militare Hummer H1."




FABRICAT în ROMÂNIA: 4 supermaşini 100% româneşti de teren fac senzaţie în Occident.

Fighter, Predator, Warrior si varful de gama Rescue sunt prototipurile realizate pana in prezent in fabrica din Bucuresti GHE-O Motors.





Noul vehicul special, botezat Rescue, a fost gândit, proiectat şi construit de către specialişti români, cu scopul de a crea un vehicul capabil să ajungă în cele mai grele condiţii, în locuri inaccesibile mijloacelor actuale, atunci când vieţile oamenilor sunt puse în pericol.

GHE-O Motors prezintă vehiculul special drept soluţia ideală pentru transport, suport medical, stingerea incendiilor, aceasta intervenind în diverse situaţii emergente pentru care nu existau soluţii.
GHE-O Motors Rescue, a fost lansat, oficial, joi, 10 octombrie, în prima zi a Salonului Auto Bucureşti si Accesorii 2013 de la Romaero Băneasa.






Off-roader-ul are o greutate de 3,2 tone, 5,2 metri lungime, 2,7 metri latime si 2,4 metri inaltime, iar anvelopele gigantice ii ofera o aderenta de neegalat chiar si pe zapada sau la traversarea apelor, unde Rescue are capacitatea de a pluti, asta in ciuda greutatei sale.

Sub capota “mastodontului” romanesc pot fi intalnite propulsoare pe benzina care dezvolta intre 340 si 500 de cai putere sau unitati pe motorina a caror putere este cuprinsa intre 218 si 304 CP respectiv.
Vehiculul cu caroserie autoportanta poate fi echipat cu senile pe rotile din spate, GPS, sistem plug si poate transporta 11 persoane. Modelul poate fi incarcat cu o tona de apa pentru stingerea incendiilor avand in echipare doua motopompe.