Aprecieri pe Facebook

duminică, 7 august 2016

Video, Superkombat, meci de retragere a lui Ionut Iftimoae, Superkombat KOmanesti 06.08.2016

Video, Superkombat, meci de retragere a lui Ionut Iftimoae, Superkombat KOmanesti 06.08.2016

Ionuț Iftimoaie l-a învins pe spaniolul Jorge Loren, campionul mondial en titre, în noaptea de sâmbătă spre duminică, la meciul său de retragere, disputat în gala Superkombat din orașul natal, Comănești, și care a avut drept miză centura de campion mondial la categoria Super Cruiser (-95 kg).

Întâlnirea a fost urmărită de aproximativ 30.000 de spectatori, după estimările jandarmeriei, pe un ring instalat, în premiera în România, într-o poiană împrejmuită de pădure din preajma orașului Comănești, cunoscuta localnicilor sub denumirea de Galion.
''Sunet extrem de fericit. Trăiesc un moment ce ar putea fi trist, cel al retragerii, dar victoria în fața lui Jorge Loren, un mare adversar, mă aduce într-o stare de euforie de parcă acum aș obține prima mare victorie. Sunt mândru că le-am oferit concitadinilor mei această victorie, chiar în fața privirilor lor. Este minunat să câștigi în fața celor dragi. Poate de aceea și trăiesc mai intens acest sentiment minunat al victoriei în fața unui campion. Am dorit nespus ca amintirea retragerii să fie una care să încununeze activitatea mea de luptător K1. M-am pregătit mult să o obțin, am făcut sacrificii în ultimele luni, am și fost ajutat de oamenii locului, care mi-au oferit condiții de pregătire excepționale. Așa că totul a fost perfect pentru acest adio pe care îl iau de la lupta în ring. O noapte magică: în gala de retragere am reușit, pentru prima dată, să obțin o centură de campion mondial", a declarat, pentru AGERPRES, Ionuț Iftimoaie. 


VIDEO: Fantastic!!! Ionut Iftimoaie cucereste centura mondiala la ultimul meci al carierei. L-a invins la puncte pe spaniolul Jorge Loren.





SUPERKOMBAT World Grand Prix: Jorge Loren (c) vs Ionut Iftimoaie