Aprecieri pe Facebook

miercuri, 6 iulie 2011

Secretul – The Secret – un documentar cu succes fenomenal in 2007. Filmul subtitrat ro in intregime.

Autoarea Rhonda Byrne, asemenea fiecaruia dintre noi, a ales propria sa cale de descoperire si de cunoastere. De-a lungul acestui drum, ea a reunit o minunata echipa de autori, pastori, profesori, realizatori de film, designeri si ziaristi, pentru a dezvalui lumii Secretul si pentru a aduce, prin viziunea sa, bucurie în sufletele a milioane de oameni.
Au contribuit: John Assaraf, Michael Bernard Beckwith, Lee Brower, Jack Canfield, Dr. John F. Demartini, Marie Diamond, Mike Dooley, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Morris Goodman, Dr. John Gray, Dr. John Hagelin, Bill Harris, Dr. Ben Johnson, Loral Langemeier, Lisa Nichols, Bob Proctor, James Arthur Ray, David Schirmer, Marci Shimoff, Dr. Joe Vitale, Dr. Denis Wailtley, Neale Donald Walsch si Fred Alan Wolf, doctor în filozofie.

The Secret film online subtitrat ro




E controversat, e discutat, e atacat, e adulat, e respins sau acceptat total, fara nici un argument…


E “The Secret”, filmul care a facut o valva destul de mare, in anumite cercuri.



SECRETUL (o traducere ro)


Acum un an viata mea a intrat in colaps.

Eram epuizata.

Tata a murit, brusc iar relatiile mele cu oamenii erau haotice.

Nu banuiam atunci ca din disperarea cea mai adanca avea sa rasara cel mai pretios dar.

Am intrezarit un mare Secret.

Am inceput sa urmaresc secretul de-a lungul istoriei.

Secretul a fost ingropat. Secretul a fost ravnit. Secretul a fost interzis.

Nu-mi venea sa cred cine erau cei care il cunosteau.

Erau cei mai mari oameni din istorie. Tot ceea ce voiam era sa impartasesc si altora Secretul.

Am inceput sa caut oameni contemporani cu mine care cunosteau Secretul.

Unul cate unul, au inceput sa apara.

Acest secret iti da tot ce vrei: fericire, sanatate si bogatie. 
Poti sa ai, sa faci, sa fii tot ceea ce vrei.


CONTINUARE>PDF aici !


Am vazut filmul de mai multe ori, cu persoane de varste si orientari diferite, si am observat un singur lucru comun: filmul nu te lasa indiferent. Fie il urasti, fie il accepti, insa undeva, ceva, schimba inauntrul tau.


2 comentarii :

  1. eu cred tot ce am urmarit,si eu am o piatra magica,in care ma incred,dar nu am inteles conexsiunea.

    RăspundețiȘtergere
  2. bine dar daca am probleme mai mari adica foarte multe ginduri negative si incerc dar inzadar imi vb oo voce in cap cu idei rele ,eu stiam de puterea minti mai de mult dar cum zici si tu cum faci sa si iasa k asa te gindetsi zile luni si nimic marog asta e d e discutat

    RăspundețiȘtergere