Aprecieri pe Facebook

joi, 7 iulie 2011

Box Centura mondiala IBF- Bute vs Mendy - Conferinta de presa - Video

6 iulie 2011
Jean Paul Mendy a venit primul la conferinţa de presă oficială a meciului cu Lucian Bute. Îmbrăcat sport, cu o şapcă pe cap, Mendy a sosit alături de antrenorul şi de managerul său. Surîzător, s-a aşezat pe scaunul din dreptul tăbliţei cu numele său şi l-a aşteptat cuminte pe Bute.
Îmbrăcat într-un costum gri deschis, asortat cu o cravată de aceeaşi culoare, Lucian a părut vizibil emoţionat. "Mă bucur să văd atîta lume interesată de această gală. Sînt foarte fericit, dar în acelaşi timp şi emoţionat, că mă aflu aici. Din momentul în care am devenit campion mondial, în 2007, am visat să pot boxa ca să-mi apăr titlul şi în faţa românilor mei", a spus Bute.

Conferinta de presa cu Lucian Bute si Mandy (6.iulie.2011) Video



"În capul meu e un singur nume: Mendy"

"Sînt conştient că românii aşteaptă mult de la mine, că îşi doresc să rămîn campion mondial. Presiunea e mare pe umerii mei, am emoţii, dar o să trec peste ele. Toţi vorbesc în jurul meu de Pavlik, de Kessler, de Super Six. Eu, în capul meu, nu am însă decît un singur nume: Jean Paul Mendy", a subliniat Bute. 

 "Mendy e neînvins, e un stîngaci periculos, care preferă să stea în defensivă şi să contraatace apoi. Am văzut că tactica lui e aceea de a mă adormi, de a-mi da impresia că sînt superior. Eu însă îl respect şi-l voi trata ca atare. M-am pregătit foarte bine, am făcut peste o sută de reprize de sparring şi sînt motivat să-l înving. Le promit tuturor că centura va rămîne la mine", a spus Lucian.
Francezul Mendy a părut încrezător în forţele sale şi a declarat că a venit în România să cîştige titlul. "Este o onoare să lupt pentru titlul mondial cu un boxer de calitatea lui Bute. El e campionul mondial, dar boxează acasă şi-i va fi mai greu. Am un mic secert pentru Bute. Va vedea în timpul meciului, dar de un lucru pot să asigur: nu va exista un singur boxer în ring care să domine în totalitate".

Lucian Bute antrenament cu public 
5 iulie 2011- video



Mai multe pe GSP.ro

Cititi si:

Bute îşi pune azi centura în joc pentru a opta oară. Vezi programul galei!
Lucian Bute îşi va pune în joc în această seară pentru a opta oară centura mondială a categoriei supermijlocie, versiune IBF, în faţa francezului...

Victoria prin KO a lui Lucian Bute impotriva lui Mendy, l-a ridicat in rangul de Erou National al Romaniei ! - Comentariu si Video
De patru ani a asteptat Lucian Bute sa-si apere titlul de campion modial in versiunea IBF  in Romania, intr-o sala arhiplina de romani...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu