Aprecieri pe Facebook

joi, 5 aprilie 2012

Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego - Nosa nosa - melodie in top 2011 si 2012

Michel Teló (nascut la Medianeira, 21 ianuarie 1981) este un cântăreț și compozitor brazilian.[1][2] Teló a făcut parte din două formații muzicale, dar acesta era în trupa „Grupo Tradição” când cariera sa de cântăreț a început. Cele mai mari hituri ale grupului, au fost „Goodbye”, „Cauldron”, „Forever My Life”, „The Brazilian” și „I Want You”. În afară de faptul că este cantautor el este, de asemenea, dansator și cântă la acordeon, chitară și muzicuță.

Mai multe pe Wikipedia




271,893,331 vizualizari pana azi


Varianta in limba engleza

IF I CATCH YOU - OFFICIAL - MICHEL TELÓ (AI SE EU TE PEGO)  





18,802,132 vizualizari pana azi







Versurile traduse in romana:

La naiba, la naiba,
În felul ăsta o să mă omori
Ah, dacă te prind,
Ah, ah, dacă te prind ce-ți mai fac!

michel telo

Ce bine arăți!
În felul ăsa o să mă omori
Ah, dacă te prind,
Ah, ah, dacă te prind ce-ți mai fac!
Sâmbătă seara la discotecă,
Lumea a început să danseze
Iar pe lângă mine a trecut cea mai frumoasă fată.
Mi-am luat inima-n dinți, și i-am spus:
La naiba, la naiba,
În felul ăsta o să mă omori
Ah, dacă te prind,
Ah, ah, dacă te prind ce-ți mai fac!
Ce bine arăți!
În felul ăsa o să mă omori
Ah, dacă te prind,
Ah, ah, dacă te prind ce-ți maï fac!

Versuri de la: http://www.versuri.ro/





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu