Aprecieri pe Facebook

duminică, 10 martie 2019

Video, Digi 24, "Regula celor trei opt", secretul longevității, Acad. dr. Ovidiu Bojor, sfaturi pentru sanatate,

Acad. dr. Ovidiu Bojor

Video, Digi 24, "Regula celor trei opt", secretul longevității, Acad. dr. Ovidiu Bojor, sfaturi pentru sanatate,


 Ovidiu Bojor, fitoterapeut, membru al Academiei de Științe Medicale, împlinește anul acesta 95 de ani și este sănătos tun. Ce stil de viață are aflăm chiar de la el.
Acad. dr. Ovidiu Bojor: Starea sănătății mele este aș putea spune satisfăcătoare și, de multe ori, chiar excelentă, fiindcă dacă la vârsta mea îmi permit să lucrez cel puțin 8 sau 10 ore pe zi, dacă la vârsta mea am aceeași greutate ca acum 30 de ani, înseamnă că toate merg bine.
Acad. dr. Ovidiu Bojor: Pentru mine medicamentul primordial este alimentația. Suntem ceea ce mâncăm. În funcție de calitatea alimentației, vorbesc acum de corpul fizic, dar care influențează și psihicul. Alimentația naturală, cât mai puțin procesată, împărțită în trei mese principale și două gustări pe zi, iar cantitativ - cantități foarte reduse. Totdeauna mă scol de la masă cu 10-15 minute înainte de a mă simți sătul. Și niciodată nu intru la masă ca să infulec. Primul lucru, care e foarte important și pe care l-am moștenit din copilărie, un minut de reculegere, iar după aceea o să începi liniștit să mănânci.


Interviul complet pe >>> https://www.digi24.ro/magazin/stil-de-viata/viata-sanatoasa/sanatate-de-fier-la-94-de-ani-academicianul-ovidiu-bojor-si-regula-celor-trei-opt-1092678


Academicianul Ovidiu Bojor: "Suntem ceea ce mâncăm"

Academicianul Ovidiu Bojor și "regula celor trei opt"



Zâmbetul și iubirea, "ingrediente" pentru o viață lungă

- Păi și când avem greutăți?

Acad. dr. Ovidiu Bojor: Cu atât mai mult! În special cum vine un gând meschin, dăunător, scoate-l imediat și aruncă-l la pubelă, nu-l păstra nicio secundă! Scoate-l și aruncă tot ce e negativ! Și vei vedea cum se schimbă nu numai longevitatea, dar și calitatea vieții. Să fim tot timpul cu zâmbetul pe buze, să iubim pe toți, să îmbrățișăm prietenii și să mergem înainte spre lumină, ca umbra să cadă în spate, să nu întoarcem fața dinspre lumină, că atunci ne va călăuzi umbra.


Urmăriți emisiunea „Tinerețe fără bătrânețe”, realizată de Izabela Pănescu, în fiecare duminică, de la ora 10:30, la Digi24.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu